Attica

ESTEE LAUDER

Στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estée Lauder Companies κάθε Οκτώβριο πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών  Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα, με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη. Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων - Σημείων Οροσήμων της Εκστρατείας Ενημέρωσης ξεκινά το 2000 από την Evelyn Lauder, για να αφυπνίσει την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και της έγκαιρης διάγνωσης.

Από το 2000, έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες, μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η Πρόληψη σώζει ζωές. Το 2010, η Εκστρατεία Ενημέρωσης δημιουργεί για πρώτη φορά ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες με τίτλο «Τα περισσότερα Κτίρια-Ορόσημα που φωταγωγούνται  για ένα σκοπό μέσα σε 24 ώρες».  Ιστορικά αξιοθέατα, όπως το Angel de la Independencia (Μεξικό), το Peninsula Hotel (Χονγκ Κονγκ), το Ζάππειο (Ελλάδα), το Burj Al Αραβικά (Ντουμπάι) και το Κέντρο Ροκφέλερ (ΗΠΑ), φωταγωγούνται συγχρόνως μέσα σ’ ένα χρονικό διάστημα 24 ωρών.

Η φωταγώγηση του φετινού κτιρίου στην Ελλάδα έχει διπλό μήνυμα. Είναι μια κίνηση που συμβάλλει  μεταξύ άλλων στην εικόνα της Αθήνας, ως μιας όμορφης αλλά και σύγχρονης πόλης, καθώς αποτελεί ένα σημείο-ορόσημο του κέντρου. Πρόκειται για ένα κτίριο που χαρακτηρίστηκε ως αρχιτεκτονικό γεγονός όταν δημιουργήθηκε και που ισορροπεί ανάμεσα στο νεοκλασικό παρελθόν και την πρόκληση του μοντερνισμού και δεν είναι άλλο από το Μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, το γνωστό σε όλους City Link.

Η φωταγώγηση του City Link και του  πολυκαταστήματος attica ενισχύει τη μετάδοση του μηνύματος της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης, ενώ υπενθυμίζει ότι η Αθήνα είναι και μπορεί να γίνει ακόμα ομορφότερη, καθώς δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μια άλλη σύγχρονη  ευρωπαϊκή πόλη. Η αναβάθμιση του κέντρου είναι εφικτή όταν η προσπάθεια είναι συλλογική. «To attica αποτελεί σημείο αναφοράς και ορόσημο, τόσο για τη γυναίκα όσο και για το κέντρο  της πόλης, και δε θα μπορούσε παρά να συμβάλει δυναμικά σε μια τέτοια προσπάθεια» υπογραμμίζει η κυρία Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια Marketing πολυκαταστημάτων attica, ενώ  τονίζει ότι «στόχος της συγκεκριμένης ενέργειας είναι να μεταφέρει από γυναίκα σε γυναίκα   ένα πολύ δυνατό μήνυμα: η καρδιά της πόλης φωτίζεται και “χτυπά” για να αφυπνίσει όλους  μας σχετικά με τη σημασία που έχει η έγκαιρη διάγνωση στην πρόληψη και την αντιμετώπιση  του καρκίνου του μαστού».

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΦΑΝΗ ΜΥΛΩΝΑ

MOST VIEWED ARTICLES