fbpixel

Search icon
Search
Celebrating Beauty: Η Lancôme σύστησε στους λάτρεις της ομορφιάς τον υπέροχο κόσμο της στην καρδιά της Θεσσαλονίκης
BEAUTY PEOPLE

Celebrating Beauty: Η Lancôme σύστησε στους λάτρεις της ομορφιάς τον υπέροχο κόσμο της στην καρδιά της Θεσσαλονίκης

Με το πρωτοποριακό “Lancôme Skin Science Club” πέρασε σε μια νέα εποχή, όπου η προηγμένη τεχνολογία και το skincare συναντιούνται!


Το κορυφαίο beauty brand Lancôme, τη Δευτέρα 11 Μαρτίου άνοιξε τις πόρτες του εντυπωσιακού “Lancôme Skin Science Club” στο κοινό της Θεσσαλονίκης. Ο πολυτελής οίκος ομορφιάς, περνώντας ηχηρά το μήνυμα της νέας του πρωτοποριακής εποχής εντός της ιστορικής στοάς Πελοσώφ, μετέτρεψε ειδικά για την περίσταση ένα από τα πιο μοντέρνα hot-spot της πόλης, σε έναν καινοτόμο πολυχώρο ολιστικής περιποίησης με επίκεντρο τη φροντίδα της επιδερμίδας και τον hi-tech στόλο εργαλείων που έφερε τη Lancôme στην κορυφή της σύγχρονης κοσμετολογίας.

3dsc-5652.jpg

Από την είσοδο του κτιρίου, που άλλαξε στα χρώματα της Νο1 skincare σειράς Rénergie, η Lancôme καλωσόριζε το κοινό της πόλης σ’ ένα επιβλητικό Beauty Hub τελευταίας τεχνολογίας. Στο skincare corner είχε συγκεντρωθεί όλος ο Beauty Tech στόλος της μάρκας, που διατίθεται καθημερινά σε δωρεάν services στα καταστήματα.

10dsc-6274.jpg
Περιποίηση με εργαλεία Beauty Tech στον χώρο του skincare

Εκεί, παρέχονταν από τους έμπειρους Lancôme Skincare Experts εξατομικευμένες υπηρεσίες με όλα τα προηγμένα εργαλεία δερμοδιάγνωσης και περιποίησης, που ενισχύουν τη δράση των εμβληματικών προϊόντων της μάρκας: τo Pro Radiance Booster, που βοηθά τον ορό Advanced Génifique να διεισδύσει στην επιδερμίδα μέσα από δονήσεις υπερήχων, το Cryo Sculptor με θερμοδυναμικό μασάζ για σμίλευση και ανόρθωση, το εξειδικευμένο διαγνωστικό εργαλείο Youth Finder, αλλά και το επαναστατικό μηχάνημα Skin Screen που «διαβάζει» τις ορατές και αόρατες ανάγκες της επιδερμίδας μέσα από τεχνολογία τριπολικού φωτός.

13dsc-8657-UI6yn.jpg
Ο χώρος του Makeup Studio και το best-seller Teint Idôle Ultrawear Foundation

Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης πολυτελούς εμπειρίας Lancôme, οι παρευρισκόμενοι, αφήνοντας τον χώρο του skincare κι έχοντας προετοιμάσει την επιδερμίδα τους σύμφωνα με τα ειδικά πρωτόκολλα περιποίησης, περνούσαν στο make-up studio, όπου είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την πλήρη συλλογή μακιγιάζ, αλλά και τα νέα ανατρεπτικά λανσαρίσματα του οίκου, μέσα από personalized sessions από τους άρτια καταρτισμένους Make-up Experts της μάρκας. 

11dsc-6278.jpg
Ο χώρος του Makeup Studio
8dsc-6107.jpg
Μελίτα Μαντζαρίδου - Digital & Communications Manager της L’Oréal Luxe, Έλενα Γεωργά - Brand Business Manager της Lancôme, Τόνια Γεωργιάδη - Γενική Διευθύντρια της L’Oréal Luxe


Η διαδραστική επίσκεψή τους ολοκληρωνόταν με μια περιήγηση στον κόσμο των θρυλικών αρωμάτων Lancôme, με πρωταγωνιστές τα La Vie Est Belle, Idôle και La Nuit Trésor. Από το event δε θα μπορούσαν να λείπουν η Γενική Διευθύντρια της L’ Oréal Luxe, Τόνια Γεωργιάδη, αλλά και η νέα Brand Business Manager της Lancôme, Έλενα Γεωργά, η οποία χαρακτηριστικά δήλωσε: «Διανύουμε μια νέα εποχή για αυτή τη μεγαλειώδη μάρκα, η οποία παραμένει πιστή στην υπεροχή των προϊόντων της και ενισχύεται πλέον σε σημαντικό βαθμό με τη συμβολή των Beauty Tech εργαλείων, που την καθιστούν πρωτοπόρο της σύγχρονης Ομορφιάς. Για εμάς προτεραιότητα έχουν οι καταναλώτριες και οι καταναλωτές, χάρη στους οποίους η Lancôme διατηρείται σταθερά στην κορυφή όλα αυτά τα χρόνια. Γι’ αυτόν τον λόγο θέλαμε να ανταποδώσουμε και να ανταμείψουμε την αγάπη τους, διοργανώνοντας μια τόσο ιδιαίτερη εκδήλωση, αφιερωμένη σε εκείνες και εκείνους».